مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-30سياسي

فارس من| کوه خواری در گرمدره صورت نگرفته/ درخت کاری در کوه مانعی ندارد


معاون طبیعی منابع طبیعی چهارمحال وبختیاری گفت: شخصی در گرمدره از چند سال گذشته مجوز 10 هکتار درخت کاری در قالب جنگل کاری را گرفته است که نیمی از آن اجرا و ما بقی آن در حال اجرا می باشد که کوه خواری محسوب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرکرد، چندی پیش شخصی از اهالی گرمدره شهرستان سامان در سامانه فارس من مطلبی در مورد کوه خواری در این شهرستان با تیتر جلوی کوه خواری در گرمدره را بگیرید بیان کرده است که خبرنگار این رسانه در خصوص صحت یا عدم صحت این موضوع تحقیق کرده که گفت وگو تهیه شده در این خصوص را در ادامه می خوانیم.

محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: کوه خواری به تخریب طبیعت در راستای تحقق اهداف غیرطبیعی و غیرزیست محیطی گفته می شود به طور مثال اگر کوه تخریب و به ازای آن هتل، معدن، ساخت وساز و .

صورت گیرد کوه خواری اتفاق افتاده است.

معاون منابع طبیعی چهارمحال وبختیاری افزود: تخریب کوه در راستای تقویت طبیعت در قالب جنگل کاری و درخت کاری اقتصادی کوه خواری محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: شخصی در گرمدره از چند سال گذشته مجوز 10 هکتار درخت کاری در قالب جنگل کاری را گرفته است که نیمی از آن اجرا و ما بقی آن در حال اجرا می باشد که کوه خواری محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کوه خواری در گرمدره صورت نگرفته/ درخت کاری در کوه مانعی ندارد

فارس من| کوه خواری در گرمدره صورت نگرفته/ درخت کاری در کوه مانعی ندارد